niedziela, 17 sierpnia 2014

Smutna wiadomość

Na początku chciałam zaznaczyć, że nie pisze Ariana, tylko jej przyjaciółka.


Więc nie będę pisać żadnych wstępów, ale od razu przejdę do sedna. 
Ariana niestety kończy blogować. 
Jest mi z tego powodu bardzo przykro, bo ja również czytałam tego bloga i inne należące do niej, jak również miałyśmy zacząć pisać razem opowiadanie, ale niestety, Ariana nie chce już blogować.
Nie jestem w stanie powiedzieć czy kiedyś wróci, ale mam taką nadzieję.

Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Dlaczego??!!! Czemu już nie chce?! Co się stało?!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś się stało? Dlaczego Ty za nią piszesz, a ona nie? Czy wydarzyło się coś złego? ARIANA, POMOŻEMY CI! JESTEŚMY Z TOBĄ! <3

    INFORMUJĘ CIĘ O NOWYM ROZDZIALE!

    57 rozdział na moim blogu, a w nim:

    Czy uczniowie poradzą sobie ze wcześniejszym wylotem? Jak pozostałe godziny w Hiszpanii spędzą Leon i Violetta? Czy Ludmiła zdąży pożegnać się z Adrianem? Jak trzyma się Naty po rozstaniu? Co zobaczy Valencia? Czy Camila wciąż kocha Maxiego?

    Wpadnij, przeczytaj i zostaw komentarz: http://violetta-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co napisać, więc po prostu poinformuję...

    KOLEJNY ROZDZIAŁ - INFORMUJĘ!
    http://violetta-story.blogspot.com/2015/01/rozdzia-59.html

    ROZDZIAŁ 59 (nie informowałam o 58 - do nadrobienia ;))

    Jak Ludmiła pogodzi się z rozłąką z Adrianem? Kto nowy pojawi się w studio? Czy Camila i Maxi będą tęsknić za Hiszpanią? Na co Leon zaprosi Violettę? Jak Violetta przyjmie informację, że Angie to jej ciocia? Czy Natalię i Ludmiłę wciąż łączy przyjaźń?

    Wpadnij, przeczytaj i zostaw komentarz: http://violetta-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń